12 days…

Moja veza s Gocom je danas ušla u svoj 12-ti dan…
I…
Pa, recimo da nikad do sada nisam bio ovako sretan…
Stvarno…
Otvorenost mi se uzvraća otvorenošću. Emocija emocijom. Nježnost nježnošću.
Stvari i pojave od kojih strijepim ona jednostavno rasčisti i raščlani, ne ostavljajući prostora nedoumicama i ražličitim tumačenjima. Isto činim i ja.
Sinoć smo imali dug razgovor. Jedan u nizu dugih razgovora kakve može voditi dvoje ljudi koje osjeća nevjerovatan i nekontrolisan uzajamni fluid i povezanost, a istovremeno se, praktično, gotovo ne poznaje…
Ali, ovaj je bio poseban…
Mislim da smo njim skinuli posljednje tragove maski, strepnji i uzdržanosti…
Ne skinuli…
Zgulili…
I ispod smo ostali mi…
I ljubav…
Nije fraza, nije šuplja…
Ne zanosim se , niti nešto idealizujem…
Prerastao sam to…
Jednostavno…
Ovaj put…
To Nešto…
Zaista postoji…

5 komentara

Komentariši